ویڑیو

ای پیپر

اہم خبریں

جموں کے بکرم چوک میں ایک المناک حادثے میں گاڑی دریا تیوی میں گر گئی جس کے.

پولیس نے دعویٰ کیا ہے کہ سادھنا ٹاپ پر خاتون سمیت تین افراد سات کلو نارکوٹکس.

گاندربل میں نوجوان کو مردہ پایا گیا وسطی ضلعع گاندربل کے گاڈوہ کھیتوں میں.

نئے سال کی آمد پروزیر اعظم مودی کا10 کروڑ کسانوںکوبڑاتحفہ21 ہزار کروڑ روپے سے زیادہ کی رقم منتقل ’ بھارت میں ریکارڈ غیر ملکی سرمایہ کاری،معیشت کی شرح نمو8 فیصد سے زیادہ ‘

   66 Views   |      |   Sunday, May, 29, 2022

ملک میں 15سے 18برس تک پچاس فیصدی بچوں کو ٹیکہ لگایا گیا

نئی دہلی:یکم جنوری//وزیر اعظم نریندر مودی نے نئے سال کی آمد پرکسانوںکوبڑاتحفہ دیتے ہوئے پردھان منتری کسان سمان ندھی کی تقریباً 21 ہزار کروڑ روپے سے زیادہ کی رقم ملک کے تقریباً 10 کروڑ کسانوں کو ان کے بینک کھاتوں میں منتقل کر دی۔جے کے این ایس کے مطابق وزیراعظم مودی نے پردھان منتری کسان سمان ندھی کی 10ویں قسط جاری کی۔ اس سے قبل کسانوں کو ایک لاکھ 60 ہزار کروڑ روپے کی مالی امداد دی جا چکی ہے۔اس سکیم کے تحت کسانوں کو سالانہ 6 ہزار روپے کی مالی امداد دی جاتی ہے ۔ اس موقع پر وزیر زراعت نریندر سنگھ بھی موجود تھے۔ ملک میں تقریباً85 فیصد کسان چھوٹے اور پسماندہ ہیں۔اس موقع پر کسان پیداوری تنظیموں پی ایف او کو ایکویٹی رقم بھی جاری کی گئی۔ اس سے ایک لاکھ 24 ہزار کسانوں کو فائدہ ہوگا۔وزیر اعظم نریندر مودی نے اس بات پر بھی روشنی ڈالی کہ کس طرح ملک میں ڈیجیٹل ادائیگیوں کو ادائیگی کے ترجیحی طریقہ کے طور پر قبول کیا جا رہا ہے۔انہوں نے کہاکہ سال2021 میں ہندوستان نے تقریباً 70 لاکھ کروڑ روپے کا لین دین صرفUPI کے ذریعے کیا ہے۔وزیر اعظم نے کہاکہ آج 50 ہزار سے زیادہ’ اسٹارٹ اپس‘شروع ہو چکے ہیں، ہندوستان میں کام کر رہے ہیں۔ ان میں سے پچھلے 6 مہینوں میں 10 ہزار سے زیادہ اسٹارٹ اپس بنائے گئے ہیں۔وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ پی ایم گتی شکتی نیشنل ماسٹر پلان ملک میں بنیادی ڈھانچے کی تعمیر کی رفتار کو ایک نیا کنارہ دینے جا رہا ہے۔میک ان انڈیا کو نئی جہتیں دیتے ہوئے، ملک نے چپ مینوفیکچرنگ اور سیمی کنڈکٹرز جیسے نئے شعبوں کے لیے مہتواکانکشی اسکیمیں نافذ کی ہیں۔ انہوں نے موسمیاتی تبدیلی کے خلاف عالمی مہم میں ہندوستان کی سرکردہ پوزیشن پر بھی تبادلہ خیال کیا۔انہوں نے کہاکہ ہندوستان نے 2070 تک دنیا کے سامنے خالص صفر کاربن کے اخراج کا ہدف مقرر کیا ہے۔ ہندوستان الیکٹرک گاڑیوں پر بھی کام کر رہا ہے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ ہندوستان میں ریکارڈ غیر ملکی سرمایہ کاری دیکھنے میں آئی ہے کیونکہ معیشت ترقی کر رہی ہے۔آج ہماری معیشت کی شرح نمو8 فیصد سے زیادہ ہے۔ ہندوستان میں ریکارڈ غیر ملکی سرمایہ کاری آئی ہے۔ جی ایس ٹی کی وصولی میں پرانے ریکارڈ بھی ٹوٹ گئے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہم نے برآمدات اور خاص طور پر زراعت کے معاملے میں بھی نئی مثالیں قائم کی ہیں۔ وزیر اعظم نے اس بات پر بھی روشنی ڈالی کہ کس طرح کیمیکل سے پاک کھیتی ہماری زمین کو بنجر ہونے سے بچانے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ ملک نے ایک اور بصیرت انگیز کوشش شروع کی ہے۔

متعلقہ خبریں

جموں کے بکرم چوک میں ایک المناک حادثے میں گاڑی دریا تیوی میں گر گئی جس کے نتیجے میں ڈرائیو اور کنڈیکٹر کی موت ہوئی پولیس.

پولیس نے دعویٰ کیا ہے کہ سادھنا ٹاپ پر خاتون سمیت تین افراد سات کلو نارکوٹکس اور 2آئی ای ڈی سمیت گرفتار کئے گئے پولیس.

گاندربل میں نوجوان کو مردہ پایا گیا وسطی ضلعع گاندربل کے گاڈوہ کھیتوں میں 28سال کے نوجوان کی نعش برآمد کرلی گئی پولس.

صدرِ جموں وکشمیر نیشنل کانفرنس و رکن پارلیمان ڈاکٹر فاروق عبد للہ نے حضرت میرک شاہ صاحب ؒ کے سالانہ عرص مبارک باد.

کونہِ بل پانپور میں آج صبح ایک دلدوز سانحہ پیش آیا جسمیں دو افراد موت کی آغوش میں چلے گۓ۔ کونہِ بل علاقے میں کھیتوں.