ویڑیو

ای پیپر

اہم خبریں

عوام کی راحت رسانی اور متاثرین کی فوری بازآبادکاری کیلئے ٹھو س اقدامات.

سکھ یاتریو ںکا جتھا برسی میں شرکت کیلئے پاکستان پہنچ گیا سرینگر /22/جون 2022/.

حکومت کو چاہئے کہ وہ ہمارے دفاع کو مضبوط کرے لیکن اگنی پتھ اسکیم سے کمزور.

وزیراعظم مودی کا جادو گورننس کی سطحوں پرٹیم انڈیابنانے میں مدد گار: حکام

   15 Views   |      |   Friday, June, 24, 2022

وزیراعظم مودی کا جادو گورننس کی سطحوں پرٹیم انڈیابنانے میں مدد گار: حکام

سینئرعہدیداروں کا کہنا ہے کہ وزیر اعظم نریندر مودی کی زیر صدارت چیف سکریٹریوں کی آئندہ دو روزہ قومی کانفرنس کو وزیر اعظم کی طرف سے گورننس کی تمام سطحوں کے عہدیداروں سے براہ راست رابطہ قائم کرنے کی ایک اور پہل کے طور پر دیکھا جا رہا ہے۔عہدیداروں نے بتایا کہ 16 اور 17 جون کو دھرم شالہ میں ہونے والی کانفرنس کلیدی اسٹیک ہولڈرز کو ایک میز پر لائے گی، جو انتظامیہ میں تال میل اور کارکردگی کو بہتر بنانے اور مرکز اور ریاستی حکومتوں کے درمیان شراکت کو مضبوط کرنے کا اقدام ہے۔
مشق میں شامل ایک سینئر عہدیدار نے کہا کہ یہ تمام سطحوں پر حکمرانی کے ڈھانچے کو ایک مشترکہ مقصد کی طرف بڑھنے کے لیے بھی مربوط کرے گا۔پی ایم او کے عہدیداروں نے کہا کہ پی ایم مودی نے اس طرح کے متعدد اقدامات شروع کرنے کی سمت میں کام کیا ہے تاکہ “زمین سے پہلے ہاتھ کی معلومات حاصل کی جائیں اور پالیسی سازی اور عمل آوری کے عمل کو مزید باہمی تعاون اور مشاورتی بنایا جائے اور عہدیداروں میں ‘ ٹیم انڈیا کا احساس پیدا کیا جاسکے۔
عہدیداروں نے پی ایم مودی کی سالانہ ڈی جی پی/آئی جی پی کانفرنس میں گہری دلچسپی کی طرف اشارہ کیا، اس لیے کہ وہ کانفرنس کے تمام سیشنز میں شرکت کرتے ہیں اور اعلیٰ پولیس حکام کے ساتھ آزادانہ اور غیر رسمی بات چیت کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔ یہ کانفرنس 2014 تک دہلی میں منعقد ہوئی تھی لیکن اس کے بعد سے، یہ ہمیشہ دہلی سے باہر منعقد ہوتی رہی ہے سوائے 2020 کے جب یہ عملی طور پر منعقد ہوئی تھی۔
اس کے بعد چیف آف ڈیفنس اسٹاف کی سربراہی میں کمبائنڈ کمانڈرز کانفرنس کی مثال ہے جس کے لیے پی ایم مودی نے ہدایت دی کہ کانفرنس متبادل طور پر “سمندر میں، فارورڈ آرمی کیمپوں، فضائی اڈوں پر” منعقد کی جانی چاہیے۔ “یہ سہ فریقی خدمات کے انضمام کو فروغ دینے کے لیے ایک اصلاحی فیصلہ تھا، اور اس کے نتیجے میں، کانفرنس کا انعقاد سمندر میں، انڈین ملٹری اکیڈمی، دہرادون، اور جودھپور ایئر بیس پر 2015، 2017 اور 2018 میں باالترتیبہ ہوا۔ پی ایم او کے ایک سینئر اہلکار نے کہا کہمارچ 2021 میں کیواڈیا میں منعقدہ اس طرح کی آخری کانفرنس میں، جونیئر کمیشنڈ آفیسرز(JCOs) اور نان کمیشنڈ آفیسرز(NCOs) نے پہلی بار شرکت کی۔ “کانفرنس میں جوانوں کو شامل کرنے کی تجویز خود وزیر اعظم کی طرف سے آئی تھی۔ اس نے نچلی سطح پر بھی فوجیوں کے حوصلے اور حوصلہ افزائی کو فروغ دیا ہے۔

متعلقہ خبریں

عوام کی راحت رسانی اور متاثرین کی فوری بازآبادکاری کیلئے ٹھو س اقدامات اٹھائے جائیں/ڈاکٹر فاروق سرینگر /22/جون.

سکھ یاتریو ںکا جتھا برسی میں شرکت کیلئے پاکستان پہنچ گیا سرینگر /22/جون 2022/ 500سکھ مسافر آج مہاراجہ رنجیت سنگھ کی.

حکومت کو چاہئے کہ وہ ہمارے دفاع کو مضبوط کرے لیکن اگنی پتھ اسکیم سے کمزور ہوجائے سرینگر /22/جون 2022/ کانگریس رہنما.

انسداد شدت پسندی ، تجارت، صحت، روایتی ادویات، ماحولیات اور اختراعات، زراعت پر بات ہو گی سرینگر /22/جون 2022/ وزیر اعظم.

دریا جہلم اور ندی نالوں میں پانی کی سطح میں اضافہ ہونے کے ساتھ ہی شمال و جنوب میں سیلابی صورتحال سرینگر.